תיקשור בנושא נביאי השקר והמדון

תיקשור אודות נביאי השקר והמדון

כל אותם אנשים אשר משחיתים זמנם ואת זמנם של אנשים אחרים בכל מיני סיפורים ושקרים אודות תרחישי אימה בלתי אפשריים המחלחלים ונובעים בנפשם של כל אותם אנשים מיואשים ומנסים לשב לשרוד את קשיי העולם המפוזרים ביד רחבה.

נביאי השקר הם אנשים אשר מניע אותם רק דבר אחד והוא הרוע הטהור, הסנסציה והרצון לזעזע.

למעשה המדיות החברתיות והרשתות גורמות לאנושות להשתנות ולקבל מימד מאוד חד ערכי ומאוד דל ברגש.

כל גילויי הרגש הינם למעשה שיקריים ומראים על רייקנות בלתי נגמרת ואינסופית.

אנשים אוהבים להראות באמצעות הפלטפורמות כללו את העובדה השיקרית שהם כל הזמן נהנים ונמצאים על גג העולם.

לעיתים הם משתמשים ברשתות על מנת להודיע הודעות אולם ברוב הזמן מנצלים את הסקרנות והרצון לסנסציות אצל אנשים אחרים לרשות הללו לשגשג כל העת.

הדרך היחידה אשר השתרשה כיום על מנת להשיג חברה ולהשיג אנשים וחיזור הינה בדרכי שקר וכזב.

ולא בדרך הישר ולכן כל העולם מבוסס כיום על אנשים אשר הערכים הבסיסים אינם לחלוטין נר לרגליהם.

מקובל לחשוב כי דמויות מן ההיסטוריה כגון אדולף היטלר אשר פילס את דרכו למנהיגות גרמניה באמצעות שקרים, פחד ואימה, השתמש הוא בהפחדותיו ובשקריו ובכזביו ובמניפולציה כאמצעי לגיטימי לחלוטין על מנת לשלוט בעם שלהם כמו עדר כבשים היו אנשים מושחתים ורעי מחשבה ואכן כל מה שהם עשו היה מן האינטרס האישי ועל מנת להשביע את האגו הבילתי נגמר שלהם.

בבואה ברורה ביותר של אותו צורר גרמני אנו רואים כיום גם באופן מובהק ביותר אצל השליט של ארה”ב, הלוא הוא דונלד טראמפ אשר הגיע מן הערכים הבזויים ביותר של עסקים מפוקפקים והשקרים, הבגידות, חוסר היושרה ומניפולטיביות וכך גם פילס את דרכו לצמרת. והינו כיום אחד האנשים אשר יוביל את העולם לתחתית הקיום האנושי שלו ויגדיל באופן ניכר ביותר את הפער בין עשירים מאוד לבין עניים מאוד וכל זאת על מזבח האגו האישי האינסופי.

טראמפ בוחר בקפידה יחד איתו שותפים לדרך באופן כזה שמי שאוהד אותו יכול לבוא בחשבון על מנת להיות שותפו ובין בריתו ומי שלא מסכים איתו מוגדר כדמות שלילית ביותר המתאים לה לא להיות.

בדומה לאדולף היטלר, הוא בבוא היום ישתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לסלק אותם מדרכו ומאמונתו.

אנשים מסוג זה, הממנפים את האידיאולוגיה הדתית ואת האמונה יוצרים אצל אנשים פחד לסרב להם וכך גם משיגים את השגיהם.

 

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הגעגועים

רגש חזק המציף את האדם החש סוג של נוסטלגיה, כמיהה ותשוקה רחוקה לאדם מסוים, או רעיון מסוים או לזיכרון כלשהו אשר איננו, זהו רגש המתקשר גם לעצב, חיסרון ואובדן.

געגועים הינם באופן כללי תחושות אשר ניתן להרגיש גם לאנשים אשר הינם בחיים ונמצאים הרחק פיזית מהמתגעגע ואולם בהחלט קיימים גם געגועים לאנשים אשר כבר אינם בין החיים.

יכול להיות געגוע כלפי שיר מסוים שתקופה ארוכה לא שמעת או געגוע לתקופה מסוימת בחיים שזו נקראת נוסטלגיה ואשר היא מתקשרת עם תחושות נעימות

קרא עוד »