תיקשור בנושא הנטל

תיקשור על הנטל

לכל אדם באשר הוא תמיד יש תחושה של כובד בלתי מוסבר ובלתי מובן המציף אותו מידי פעם ולא נותן לו מנוח.

אותו נטל על הכתפיים, נטל שאותו סוחב הוא ואין לו מושג למה ומדוע פתאום נופלות פניו ומרגיש הוא כי נטל כל העולם נמצא פתאום על כתפיו ולא נותן מנוח.

הנטל הזה אשר קיים אצל אנשים רבים מהווה למעשה אלמנט משמעותי גם ללא ידיעתם וגם ללא שהם יבינו מאיפה הוא מגיע ולמה.

האדם עושה פעולות רבות במשך היום, חלקן יזומות על ידו וחלקן עושה הוא ללא תכנון מוקדם ובספונטניות.

פעולות אלו, לא אחת, מוליכות את האדם לעצור לפתע ולהרגיש כאילו הוא חש פתאום או מאף מקום תחושה בלתי מוסברת, תחושה בלתי מוכרת, אולם בכל זאת יש קשר מבחינתו למה שעשה לפני רגע.

זוהי תחושה אשר מנקרת בו ולא נותנת מנוח, ממש כמו המחשבות הטורדניות.

ובכן, תחושה זו, בלתי מוסברת ובלתי מובנת, קשורה באופן ברור באיתותים מן היקום אודות דברים מסוימים.

איתותים אלו מהווים למעשה רחשים שעוברים אל האדם מעת ישויות אחרות במטרה לאותת לו כל מיני דברים על מנת כי יקבל סימן אשר קשור באותה תחושה עמומה אשר חש הוא באותו רגע, אלו סימנים מגלגולי חיים קודמים שנישמתו חוותה בעברה וכעת קיבלה תיזכורת בקשר לזה.

אצל רוב האנשים, זיכרון עמום שכזה אינו אומר מאומה ומרגיש כמו עוד מחשבה לא קשורה שחודרת לה לראש לכמה רגעים, ומנסה לחשוב מאיפה הוא זוכר את התחושה המוזרה וכאשר לא מצליח אזי מחשבה זו עושה דרכה אל מקום במוחו ומתחילה לקנן בו ולהפוך לנטל כבד על נפשו ונשמתו מאחר ולא הגיחה במיקרה ויש לה תפקיד מאוד ברור. אותה מחשבה שהגיעה מגלגולים קודמים למעשה קשורה קשר בלתי נפרד למסלול חייו הנוכחי מאחר וגם גילגולי חיים קודמים שהיו לו לאדם אינם מיקריים וקשורים אחד לשני ולאותו אדם כי כמובן יש סיבה שדווקא אותו אדם הינו גילגול חיים נוסף של הנשמה אשר התגלגלה לגופן של אותו אדם כאשר לנשמתו חלקים מסויימים ממנו.

הנטל אותו מחזיק האדם הינו מורכב מחוויות אשר חווה ואוגר הוא ממסלול חייו הנוכחי וכמו כן ממחשבות ופעולות אשר צרובות בו ובנשמתו אשר הגיעו ממקומות אשר מימד חייו הנוכחי לא מאפשר לו לקלוט ולהבין מאחר והן מצויות במקום אשר האדם הרגיל לא יכול להושיט יש ולקחת באופן חופשי.

זהו משא ונטל על נשמתו של האדם אשר באם מחשבות אלו הולכות ומתגברות באופן פתאומי אזי עלול הוא להתחיל ולתת למחשבות אלה להשתלט לגמרי מאחר ולרוב האנשים אין את יכולת השליטה על המחשבות אשר מנקרות לו במוחו.

ואולם, כפי השכלת להפנים כבר בתקופה האחרונה באופן חד ומובהק יותר וגם ידעת בעבר כי דברים לא קורים סתם וללא סיבה ויש סיבה לכל דבר.

נטל זה הוא לא מיקרי ובא לסמל משהו מאוד ברור.

גלגולי חייו הקודמים של האדם קשורים איכשהו בגלגול חייו הנוכחי וחלק מן החייבות והמחשבות אשר צבר לו גילגול קודם יהוו תפקיד מהותי בגלגול חיו הנוכחי וזאת כמובן ללא ידיעתו וכמובן שלא באישורו.

מבלי להיכנס לאלמנטים הדתיים אשר מהווים כתוצאה מחוסר ידיעה, מתוך אמונות טפלות, מתוך רצון של גורמים מסויימים ואינטרסנטים לזרוע פחד ואימה בכל מה שקשור לגילגול נשמות לפי לשון האדם, קיימת חשיבה הגיונית מאוד בנושא חשוב זה ואותה נרצה להעביר אליך ובעבורך ביום שלישי זה של שבוע משמעותי בעבורך, שבוע אותו מתחיל אתה להפנים ולחוות את נושא התדרים אשר יהווה בעתיד הלא רחוק מרכז חייך ומרכז עולמך.

למעשה, התחושות אשר מלוות את האדם ברובן הינן תולדה של דברים אשר חווה במציאות היומיומית ואולם מתוך כל אותן מחשבות אשר מצויות בראש קיימות בין היתר מחשבות או הבזקי מחשבות אשר מגיעות בתדר אחר אשר לעיתים פעיל הוא ולעיתים לא.

אותו תדר מהווה סוג של ערוץ שידור מתת ההכרה אל ההכרה הנוכחית ובנקודות מסויימות מציפה ומעלה את המחשבות “הרדומות” הללו על מנת כי תוכל לקבל את המסרים המסויימים שקשורים אליך באותו רגע ממש.

כמו בנסיעה בדרך מוכרת, כמו גם בנסיעה בדרך לא מוכרת, ישנם לרוב בצידי הדרך סימנים שונים, מהם מוכרים ומהם לא מוכרים וחדשים.

בכל דרך בה הולך או נוסע אתה ישנם התמרורים, האיתותים, אורות האזהרה ועוד פרטים רבים אותם אוסף אתה בין שמרצונך ובין שלא מרצונך, אלא מדברים אשר קורים במקרה או לא.

אותם תמרורים וירטואליים אשר מקבל אתה נותנים לך את האפשרות להגיב אליהם בצורה ובאופן מסויימים. למשל כשאתה הולך בדרך מוכרת אין לך צורך בהכוונה מסויימת מאחר ומכיר אתה את הדרך היטב ולא מתלבט אתה האם לפנות ימינה או שמאלה על מנת להגיע ליעד.

ואולם כאשר הולך אתה בדרך לא מוכרת, מחפש אתה ללא הרף נקודות אחיזה וסימנים אשר יאשרו לך כי אתה הולך בדרך הנכונה ללא טעויות שיעקבו אותך בדרכך.

אותם תמרורים, סימנים ואותות אמורים להעביר לך מסר מסויים שברוב המיקרים משתמש אתה רק בחלקם הקטן אם בכלל.

אם כך לאחר כי נתנו בעבורך את ההקדמה הזו בנוגע לנטל המחשבות אשר מצויות לרוב לכל אדם ואדם, נסביר כעת בהרחבה.

מערכת ההפעלה של האדם, למעשה “מותקנת” בנשמתו ובגופו כתוצאה מכך שכאשר מגיח הוא לאוויר העולם וקודם לכן היא מסומנת כמערכת ההפעלה הייחודית לו אפילו בטרם נולד, אלא רק כשנשמתו היתה במקומות אחרים שאינם פני כדור הארץ המוכרות לך.

אותה נשמה אשר עוברת אט אט מגוף לגוף אחר במסע מופלא ומורכב עד מאוד, נוחתת בגוף מסויים ומתחילה אט אט לצבור חוויות ומחשבות, כמו גם צורות התנהגות ואופי ייחודי, מתחילה את דרכה בעולם באופן כזה כי מוחו של האדם מכיל בתוכו את הנדרש לפעולות אשר תואמות את הגיל הביולוגי הצעיר שלו ואין לו למעשה יכולת חשיבה המתבטאת בדיבור, הבנת מילים או חשיבה מעל לתואם הגיל הצעיר.

ואולם מערכת ההפעלה של אותו אדם כוללת בתוכה בנוסף גם כל מיני אלמנטים אשר הינם חלק בלתי נפרד ממנה והינם בהחלט רלוונטים בנוגע להמשך חייו של אותו אדם.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הדרכים

כאשר מצוי ברשות האדם הידע הנדרש לו אודות ניווט הדרך, שאז יכול הוא לנווט את עצמו אל עבר מטרתו בנינוחות ובלב שקט, יוביל אותו אל המטרה של יעודו.

קרא עוד »
פיתויים

הפיתוי

תיקשור בנושא פיתוי.
מספר סוגים קיימים לפיתוי ונחשב הוא משמעותי ביותר מאחר ועלול לגרום לאנשים מסוימים להתנהג באופן לא מקובל ואף בוטא באופן קיצוני מאחר וכל פיתוי למעשה גורם לאדם לעבור את הגבול הפנימי שלו ולעשות מעשים אשר אמור הוא לא לעשות בדרך כלל מאחר ואי עמידה בפיתוי כלשהו עלולה להיות דבר עבירה, בין אם עבירה פלילית אשר יש עימה עונש הקבוע בחוק ובין אם עבירה מוסרית אשר עלולה לשאת עימה אות קלון גם אם לא מהווה עבירה על החוק ובין אם עבירה על החוקים שקבע לעצמו.

קרא עוד »