האבל

מעטים הינם הרגעים אשר האדם מרגיש באופן מסויים מאוד קרוב אל הדבר המופלא, הקסום, מלא ההוד והמפחיד כל כך, הקרוי חיים ומוות.

דומה מאוד הלידה למוות מאחר והיא הדבר הקרוב ביותר למעשה הבריאה והיקיצה המנטלים, כאשר מגיע תינוק לעולם ונולד או כאשר אדם נפטר והולך לעולמו למעשה קיימת הלכה למעשה כניסה אל העולם הנוכחי ובעת המוות ישנה יציאה מן העולם הנוכחי.

ישנה לכל כניסה לעולם (לידה) ולכל יציאה מן העולם (מוות) תחושה עילאית ומיוחדת במינה אשר מלווה הן את האדם אשר נולד, הן את האדם אשר נפרד מן העולם והן לאנשים אשר מרגישים קרובים ממש כמו אמו ואביו של תינוק שנולד והן לצאצאיו של אותו אדם אשר נפטר מן העולם.

בכל פעם שנולד תינוק שהרי נוספה נשמה אל העולם ובכל פעם שנפטר אדם שהרי נגרעה נשמה מן העולם וכך במטה של קסם, פעם אחר פעם מתבצעת לה ספירה של הנשמות אשר מצויות בעולם ברגע נתון וכל מה שקורה קורה מתוך סוג של התחשבות באיזון הקוסמי של האנרגיות בעולם.

האיזון האנרגטי הוא למעשה אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר אשר למעשה שומרים על העולם מאוזן בדרכו ולא אפשרי כלל מצב של חוסר איזון בין טוב לרע אלא ביום בו יגיע יום הדין או שיגיע יום ביאת המשיח שהרי אז ישתנה באחת אותו סדר ואותו האיזון ויקבל מימד חדש ובלתי נודע עד כה.

באשר לנשמות המגיעות לעולם, לנשמות הנפרדות ממנו יש למעשה משקל רב ומשמעותי באיזון האנרגטי הנוכחי, ברגע שנשמה מסויימת מגיעה ומגיחה אל העולם, למעשה היא מגיעה עם כל השרשרת שאותה היא נושאת ומביאה יחד איתה.

ברגע שנשמה נפרדת מן העולם, נפרדת יחד איתה כל השרשרת אשר נושאת אותה נשמה יחד איתה.

משמעותית יותר העובדה כי ברגע שנפרדת נשמה מן העולם אזי באותו רגע ממש נכנסת נשמה חדשה במקומה, שוב על מנת לשמור על האיזון המופלא של התדרים ביקום ומכיוון שכך, לא אפשרית סיטואציה של חוסר איזון במצב הזה.

ישנם רגעים מסוימים במהלך שנה אשר בואה לעולם של נשמה מסויימת או לכתה של נשמה מסויימת ישנה משמעות מיוחדת והדבר בא לידי ביטוי במשמעות החיים והמוות.

במשמעות זו אפשר גם לרדת לפרשנות מסויימת באמצעות כלים כגון נומרולוגיה אשר למעשה יכולה לתת פרשנות מסויימת בנוגע למסלול חייו של אותו אדם והנקודות הספציפיות בחייו מתוך פירוש המספרים שמרכיבים את תאריך לידתו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הערצה

תיקשור בנושא ההערצה

תכונות נעלות אשר קיימות אצל אדם או חפץ גורמות לאנשים מסויימים להעריץ מישהו. ההערצה אשר היא למעשה הפניה השלילית של הערכה באה לידי ביטוי במספר

קרא עוד »
תיקשור בנושא מחשבה חיובית ומחשבה שלילית וההשפעה עלינו

תיקשור בנושא המחשבה

כוח המחשבה. “סוף מעשה במחשבה תחילה” משמעותו כי כל מחשבה ולו הקטנה ביותר אשר מנקרת במוחו של האדם ואשר ממשיכה משום מה ומנקרת במוחו שאז

קרא עוד »